اتوماسيون صنعتي اتوماسيون صنعتي .

اتوماسيون صنعتي

بايد يه اعترافي بكنم در خصوص برترين اينورترهاي شايلين

بايد يه اعترافي بكنم در خصوص برترين اينورترهاي شايلين!

شركت شايلين (Shihlin) كه در سال ۱۹۵۵ تأسيس شده، فعاليت‌هاي خود را از ساخت و ساز اوليه تا پروژه‌هاي عمومي، و از توسعه منابع انرژي الكتريكي تا ارتقاء صنعت، گسترش داده است. شايلين يك شركت تايواني با بيش از نيم قرن سابقه در توليد انواع تجهيزات اتوماسيون صنعتي است. اين شركت به نمايندگي از شركت ميتسوبيشي، مسئوليت توليد انواع اينورتر شركت ميتسوبيشي را در كنار انواع اينورتر شايلين بر عهده دارد. محصولات اينورتر‌ها و درايوهاي شايلين براي كاربردهاي مختلف با كيفيت بسيار بالا و عملكرد دقيقي توليد مي‌شوند.

نگاهي به گذشته نشان مي‌دهد كه توسعه شركت شايلين به‌طور مستقيم با رشد اقتصادي تايوان پيوند دارد. اين شركت با اعتقاد راسخ به بهبود در طول زمان در اجراي عمليات و توسعه، تلاش كرده است. به همين دليل، شايلين نقش مهمي در صنعت برق داخلي ايفا مي‌كند.

اينورترها، تجهيزات الكترونيكي حياتي هستند كه جريان مستقيم را به جريان متناوب تبديل مي‌كنند. آن‌ها داراي قابليت تنظيم فركانس و ولتاژ نيز هستند. عناصري مانند درايو، درايو فركانس متغير، و كنترل دور موتور در اين دستگاه‌ها به كار مي‌روند. اينورترها به‌عنوان دستگاه‌هايي با قابليت تبديل جريان مستقيم به جريان متناوب شناخته مي‌شوند و در كنترل سرعت ورودي ولتاژ الكتروموتورها نقش دارند. آن‌ها در مراحل مختلف معكوس‌سازي منابع تغذيه سوئيچينگ نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرند. قابليت تنظيم ولتاژ و توان خروجي از ويژگي‌هاي مهم اينورترهاست كه در كنترل موتورها در صنعت و منازل مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

اينورترها و درايوهاي شايلين با بهره‌گيري از فناوري اصلي در زمينه‌هاي الكترونيكي، به سرعت در حال رشد هستند. تجربه گسترده شركت شايلين در برنامه‌هاي كاربردي واقعي، باعث افزايش محبوبيت آن در بازارهاي اتوماسيون كارخانه شده است. محصولات اينورتر شايلين بر اساس نياز و كاربري‌هاي مختلف در انواع سري‌هاي مختلف ارائه مي‌شوند.

اينورترها از نظر تعداد فاز به دو دسته تك فاز و سه فاز تقسيم مي‌شوند و از نظر شكل موج خروجي به چهار دسته مختلف قابل تقسيم هستند. كاربردهاي اينورترها و درايوهاي فركانس متغير در بخش‌هاي مختلف صنعت، از جمله پمپ‌هاي صنعتي و ساختماني، سيستم‌هاي آب رساني بوستر پمپ، فن‌هاي صنعتي، بلوئر، آسانسور، اسپيندل موتور در دستگاه‌هاي CNC، ماشين‌آلات خم و برش، ماشين‌آلات جوشكاري، جرثقيل‌هاي سقفي و تاور كرين‌هاي سنگين، نوار نقاله، دستگاه‌هاي اكسترودر، ماشين‌آلات صنايع چاپ، ماشين‌آلات بسته‌بندي، ماشين‌آلات صنايع تزريق پلاستيك، پاركينگ‌هاي طبقاتي و انتقال انرژي به روش HVDC مي‌باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۷:۲۱:۴۳ توسط:دلسا كريمي موضوع: نظرات (0)

نمايندگي شركت آتونيكس در تهران

از زمان تأسيس در سال ۱۹۷۷ در كشور كره جنوبي، شركت آتونيكس به عنوان يك پيشگام در توليد سنسورها، اينكودرها، و كنترلرهاي متنوع، شناخته شده است. با رهبري در فناوري و كيفيت محصولات، آتونيكس موفق به گسترش فعاليت‌هاي خود به بيش از ۱۲ كشور شده و اكنون با داشتن دفاتر نمايندگي در مناطقي چون كره جنوبي، ژاپن، چين، و ايالات متحده، ارائه خدمات به مشتريانش در سراسر جهان را فراهم مي‌كند.

نمايندگي فروش محصولات آتونيكس در ايران

نمايندگي فروش محصولات آتونيكس در فروشگاه سه فاز دات كام واقع در خيابان لاله‌زار، با سابقه‌اي طولاني در اين صنعت، آماده است تا نيازهاي شما را برآورده كند. با امكان سفارش آنلاين يا مراجعه حضوري، مشتريان مي‌توانند به راحتي به محصولات با كيفيت و متنوع آتونيكس دسترسي داشته باشند و از خدمات حرفه‌اي اين نمايندگي بهره‌مند شوند.

نمايندگي آتونيكس كره در تهران

زماني كه به صنعت اتوماسيون فكر مي‌كنيم، نام آتونيكس يكي از نخستين نام‌هايي است كه به ذهن ما مي‌رسد. با سابقه‌اي طولاني و تلاش مداوم براي ارائه‌ي محصولات با كيفيت و خدمات برتر، آتونيكس به يكي از پيشگامان صنعت اتوماسيون تبديل شده است. در اين مقاله، ما به بررسي نمايندگي آتونيكس كره در تهران مي‌پردازيم و خدماتي كه اين نمايندگي در اختيار مشتريان قرار مي‌دهد را مورد بررسي قرار مي‌دهيم.

محصولات آتونيكس

آتونيكس مجموعه‌اي گسترده از محصولات اتوماسيوني را توليد مي‌كند كه در صنايع مختلفي از جمله صنايع برق، صنايع خودروسازي، و صنايع الكترونيكي استفاده مي‌شود. از سنسورها و ترانسميترها تا كنترلرها و تايمرها، محصولات آتونيكس در اتوماسيون صنعتي نقش بسيار مهمي دارند.

سه فاز دات كام به عنوان توزيع‌كننده آتونيكس

سه فاز دات كام يكي از معتبرترين و تخصصي‌ترين شركت‌هاي توزيع كننده‌ي محصولات آتونيكس در تهران است. با ارائه‌ي محصولات اصلي آتونيكس و خدمات برتر، سه فاز دات كام به عنوان يكي از همكاران اصلي آتونيكس در منطقه شناخته مي‌شود.

نمايندگي آتونيكس كره در لاله زار

مكان نمايندگي آتونيكس در منطقه لاله زار از ديگر مزاياي اين شركت است. با موقعيت مركزي و دسترسي آسان، مشتريان مي‌توانند به راحتي از خدمات اين نمايندگي استفاده كنند و محصولات مورد نياز خود را تهيه كنند.

محصولات اصلي آتونيكس در سه فاز دات كام

سه فاز دات كام به عنوان يكي از نمايندگان اصلي آتونيكس در تهران، مجموعه‌اي گسترده از محصولات اين شركت را ارائه مي‌ده

د. با تضمين اصالت محصولات و خدمات پس از فروش برتر، سه فاز دات كام گزينه‌ي ايده‌آلي براي خريد محصولات آتونيكس است.

خريد حضوري و ارسال فوري محصولات آتونيكس در فروشگاه سه فاز دات كام

از آنجايي كه سه فاز دات كام داراي فروشگاه حضوري در تهران است، مشتريان مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه به صورت مستقيم محصولات آتونيكس را تهيه كرده و در صورت نياز از خدمات ارسال فوري بهره‌مند شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۲۷:۳۹ توسط:دلسا كريمي موضوع: نظرات (0)